تاریخ: ۱۴۰۱/۲/۲۹                                       شماره: ۱۰۹۲۸    

اطلاعیه شماره ۴۱

شهروندان گرامی

با سلام و احترام؛

تمامی اعضای هیئت مدیره در صدد بودند که مجمع عمومی عادی سالیانه در اولین فرصت برگزار شود تا افراد جدید با تخصص‌ها و تفکرات و تجارب خود بتوانند سرعت رشد و ارتقای خدمات شهری را در این مجتمع افزایش دهند.

در این راستا هیئت مدیره در اولین زمان ممکن در سال ۱۴۰۱ نسبت به برگزاری مجمع نوبت اول در ۱۶ اردیبهشت اقدام نمود. به دلیل عدم استقبال شهروندان از اعلام داوطلبی عضویت در هیئت مدیره، در نهایت اسامی سه نفر داوطلب در تاریخ ۱۴۰۱/۲/۲۵ ( پنج روز قبل از تاریخ مجمع عمومی نوبت دوم ) به فرمانداری ارسال شد که متاسفانه به دلیل عدم امکان بررسی صلاحیت اسامی معرفی شده در مدت زمان باقی مانده و عدم کفایت تعداد اعضای پیشنهادی، نسبت به لغو جلسه مجمع عمومی نوبت دوم اقدام گردید.

لیکن باید مطابق اساسنامه مجدداً مراحل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه طی ‌شود که بدین ترتیب سریعترین زمان اجرای آن ۲۸ روز به طول خواهد انجامید.

با توجه به توضیحات ارائه شده تاریخ برگزاری مجمع عمومی نوبت دوم ۱۴۰۱/۳/۲۷ تعیین شد.

لذا از کلیه اشخاص واجد شرایط جهت تصدی عضویت در سمت‌های هیأت مدیره، بازرسین و خزانه دار خواهشمند است سوابق تحصیلی و تجربه، همچنین درخواست اعلام داوطلبی خود را تا مورخ۱۴۰۱/۳/۱۲  طبق فرم مصوبه ارسالی به دفتر مجتمع ارائه فرمایند.

هیئت مدیره انجمن مالکان